dostarczaniu informacji technicznych o produktach oferowanych przez Kontrahentów,
doradztwie technologicznym i technicznym w zakresie efektywnego wykorzystania produktów,
koordynacji badań aplikacyjnych,
podnoszenie wiedzy technicznej u Klientów i Producentów w zakresie nano-technologii,
inicjowanie tematów naukowo-badawczych mających na celu wytyczenie nowych zastosowań produktów,
współpracę z uczelniami wyższymi, jednostkami naukowo badawczymi i biurami projektów w zakresie promocji i szerokiego stosowania w praktyce,
reprezentowanie interesów Kontrahenta (analiza parametrów jakościowych, inspirowanie produkcji nowych materiałów, uczestnictwo w naradach jakościowych),
prezentacja produktów Kontrahentów oraz uczestnictwo na targach, sympozjach, konferencjach, szkoleniach, zjazdach tematycznych,
inicjowanie nowych produktów (od pomysłu do produktu wraz z dokumentacją),
promocja produktów poprzez współpracę z redakcjami czasopism branżowych, telewizją oraz stacjami radiowymi.